6 resultaten gevonden die voldoen aan uw selectie

Oordeel over medewerkers Helpdesk Intermediairs

Het grootste deel van de Fiscaal Dienstverleners is neutraal tot (zeer) tevreden over alle aspecten van de medewerkers van de Helpdesk Intermediairs van de Belastingdienst.

Wijze van contact met de Belastingdienst

In de twaalf maanden voorafgaand aan het onderzoek heeft gemiddeld 78% van de ondervraagden contact opgenomen met de Belastingdienst. Vooral Particulieren (58%) en Toeslaggerechtigden (64%) nemen minder contact op dan gemiddeld.

Telefonische Helpdesk Intermediairs: frequentie

De grootste groep Fiscaal Dienstverleners die contact had met de telefonische helpdesk intermediairs, had in de afgelopen twaalf maanden 11-50 keer gebeld (43%). Gemiddeld belde men 53 keer.

Telefonische Helpdesk Intermediairs: Tevredenheid

Onder Fiscaal Dienstverleners is 90% neutraal tot (zeer) tevreden over de telefonische helpdesk.

Telefonische Helpdesk Intermediairs: reden om contact te zoeken

In 44% van de gevallen bellen Fiscaal Dienstverleners om te weten hoe het staat met de behandeling van de aangifte.

Telefonische Helpdesk Intermediairs: direct antwoord/teruggebeld

60% van de Fiscaal Dienstverleners kreeg meteen antwoord en 31% werd later teruggebeld.