6 resultaten gevonden die voldoen aan uw selectie

Oordeel over medewerkers Helpdesk Intermediairs

Fiscaal Dienstverleners zijn in grote meerderheid neutraal tot (zeer) tevreden over alle aspecten van de medewerkers van de Belastingdienst. Over de snelheid is men het meest tevreden, over het inlevingsvermogen van de medewerkers het minst.

Wijze van contact met de Belastingdienst

In de twaalf maanden voorafgaand aan het onderzoek heeft gemiddeld 78% van de ondervraagden contact opgenomen met de Belastingdienst. Vooral Particulieren (55%) en Toeslaggerechtigden (61%) nemen minder contact op dan gemiddeld.

Telefonische Helpdesk Intermediairs: frequentie

De grootste groep Fiscaal Dienstverleners die contact had met de telefonische helpdesk intermediairs, heeft in de afgelopen twaalf maanden 11-50 keer gebeld (47%).

Telefonische Helpdesk Intermediairs: Tevredenheid

Onder Fiscaal Dienstverleners is 90% neutraal tot (zeer) tevreden over de telefonische helpdesk.

Telefonische Helpdesk Intermediairs: reden om contact te zoeken

In 54% van de gevallen bellen Fiscaal Dienstverleners om te weten hoe het staat met de behandeling van de aangifte.

Telefonische Helpdesk Intermediairs: direct antwoord/teruggebeld

61% van de Fiscaal Dienstverleners kreeg meteen antwoord en 25% werd later teruggebeld.