27 resultaten gevonden die voldoen aan uw selectie

Tevredenheid Douaneklanten en Expediteurs over manier van controleren

Gemiddeld is 87% van de Douaneklanten en Expediteurs neutraal tot (zeer) tevreden over de manier waarop de Douane controles uitvoert.

Oordeel deskundigheid van controlemedewerker door Douaneklanten en Expediteurs

Expediteurs en douaneklanten ervaren de controlemedewerker van de Douane in ruime meerderheid (gemiddeld 95%) als neutraal tot (zeer) deskundig.

Oordeel professionaliteit van controlemedewerker door Douaneklanten en Expediteurs

Gemiddeld is 96% neutraal tot (zeer) tevreden over de professionaliteit van de controlemedewerker van de Douane.

Ervaren positieve effecten van AEO-certificering door Douaneklanten

Douaneklanten die AEO gecertificeerd zijn, ervaren met de AEO-status vooral positieve effecten op het gebied van versterking van het imago als betrouwbare handelspartner en een hoger niveau van interne beheersing in het bedrijf.

Te maken met invorderingsmaatregelen

Gemiddeld heeft 11% in de afgelopen drie jaar te maken gehad met enige invorderingsmaatregel.

Duidelijkheid reden invorderingsmaatregel bij cliënten van Fiscaal Dienstverleners en Douane-expediteurs

Het is bij Fiscaal Dienstverleners over het algemeen duidelijk waarom de Belastingdienst invorderingsmaatregelen neemt (97% of meer neutraal tot (zeer) duidelijk). Alleen bij beslaglegging (87%) is dit iets minder.

Tevredenheid manier van controle Belastingen bij ondernemingen

Gemiddeld is 85% neutraal tot (zeer) tevreden over de manier waarop controles door de Belastingdienst worden uitgevoerd. Bij Ondernemingen is dit iets lager (78%).

Deskundigheid controlemedewerker Belastingen bij ondernemingen

Gemiddeld is 89% neutraal tot (zeer) positief over de deskundigheid van de controlemedewerker van de Belastingdienst.

Professionaliteit controlemedewerker Belastingen bij ondernemingen

Gemiddeld beoordeelt 87% de controlemedewerker als neutraal tot (zeer) professioneel.

Mate van uitleg over reden aanpassing aangifte

Gemiddeld is 90% neutraal of positief over de uitleg van reden tot aanpassing van de aangifte neutraal tot (zeer) duidelijk. Bij ondernemers en particulieren is dat minder.