27 resultaten gevonden die voldoen aan uw selectie

Tevredenheid Douaneklanten en Expediteurs over manier van controleren

Gemiddeld is 94% van de Douaneklanten en Expediteurs neutraal tot (zeer) tevreden over de manier waarop de Belastingdienst / Douane controles uitvoert.

Oordeel deskundigheid van controlemedewerker door Douaneklanten en Expediteurs

Expediteurs en douaneklanten ervaren de controlemedewerker van de Belastingdienst / Douane in ruime meerderheid (gemiddeld 96%) als neutraal tot (zeer) deskundig.

Oordeel professionaliteit van controlemedewerker door Douaneklanten en Expediteurs

Gemiddeld is 97% neutraal tot (zeer) tevreden over de professionaliteit van de controlemedewerker van de Belastingdienst / Douane.

Ervaren positieve effecten van AEO-certificering door Douaneklanten

Douaneklanten die AEO gecertificeerd zijn ervaren met de AEO-status vooral positieve effecten op het gebied van versterking van het imago als betrouwbare handelspartner en een hoger niveau van interne beheersing in het bedrijf.

Te maken met invorderingsmaatregelen

Gemiddeld heeft 89% in de afgelopen drie jaar niet te maken gehad met enige invorderingsmaatregel.

Duidelijkheid reden invorderingsmaatregel bij cliënten van Fiscaal Dienstverleners en Douane-expediteurs

Het is bij Fiscaal Dienstverleners en Douane-expediteurs over het algemeen duidelijk waarom de Belastingdienst invorderingsmaatregelen neemt (94% tot 100% neutraal tot (zeer) duidelijk). Alleen bij beslaglegging (87%) is dit minder.

Tevredenheid manier van controle Belastingen bij ondernemingen

Gemiddeld is 85% neutraal tot (zeer) tevreden over de manier waarop controles door de Belastingdienst worden uitgevoerd. Bij Ondernemingen is dit lager (66%).

Deskundigheid controlemedewerker Belastingen bij ondernemingen

Gemiddeld is 88% neutraal tot (zeer) positief over de deskundigheid van de controlemedewerker van de Belastingdienst. Bij Ondernemingen is dat 70%.

Professionaliteit controlemedewerker Belastingen bij ondernemingen

Gemiddeld beoordeelt 91% de controlemedewerker als neutraal tot (zeer) professioneel. Bij Ondernemingen is dat 69%.

Mate van uitleg over reden aanpassing aangifte

Gemiddeld is 93% neutraal of positief over de uitleg van reden tot aanpassing van de aangifte neutraal tot (zeer) duidelijk.