Tevredenheid Douaneklanten over proces aangifte en afwikkeling

Gemiddeld is 94% van de Douaneklanten die een elektronisch systeem gebruiken, neutraal tot (zeer) tevreden gestemd over het hele proces van aangifte en afwikkeling.

Ervaren snelheid door Douaneklanten over afhandeling Douane

Douaneklanten beoordelen de afhandeling van periodieke aangiftes (95%) en de dagelijkse transporten (92%) over het algemeen als neutraal tot (zeer) snel.

Tevredenheid Douaneklanten en Expediteurs over manier van controleren

Gemiddeld is 87% van de Douaneklanten en Expediteurs neutraal tot (zeer) tevreden over de manier waarop de Douane controles uitvoert.

Oordeel deskundigheid van controlemedewerker door Douaneklanten en Expediteurs

Expediteurs en douaneklanten ervaren de controlemedewerker van de Douane in ruime meerderheid (gemiddeld 95%) als neutraal tot (zeer) deskundig.

Oordeel professionaliteit van controlemedewerker door Douaneklanten en Expediteurs

Gemiddeld is 96% neutraal tot (zeer) tevreden over de professionaliteit van de controlemedewerker van de Douane.